Informații privind Garanția și Returnarea Produselor
Informații privind Garanția Produselor
Toate produsele comercializate de către compania noastră beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare prevăzute de ANPC și politicilor comerciale ale producătorilor.
Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate potrivit OUG 34/2014 și legea nr. 449/2003. Pentru a sesiza o problema care se încadrează în condițiile de garanție puteți să să ne scrieți pe adresa de email office@doulton.com.ro. Termenul de răspuns este de 2 zile lucrătoare.
Costul trimiterii produslui pentru efectuarea formalițatilor pentru acordarea garanției este suportat de către client și de către Doulton România pentru returnare. În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției, sau defectarea produsului în urmă folosirii lui fără a respectă cerințele din cartea tehnică a produsului, ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigarea produsului reclamat că fiind defect, cât și cele cu serviciul de curierat. Costul manoperei pentru garanție în conformitate cu tarifele de service este de 350 lei.
Nu fac obiectul garanției următoarele situații :
– Defectele de orice natură apărute ca urmare a instalării sau folosirii defectuoase a aparatelor;
– Defectele de orice natură apărute ca urmare a uzurii în limitele normale în urma folosirii produsului în condiții normale;
– Consumabilele (elemente filtrante/cartușe ceramice) aferente sistemelor de filtrare cu excepția celor care la dată recepției produselor prezintă defecte mecanice.
Informații privind Returnarea Produselor
Dacă va retrageți, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât Sameday Courier, fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele.
Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii și calităților produselor.
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Returul produsului se face cu ambalajele si etichetele inițiale intacte, cu toate documentele transmise inițial, și să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Poți returna cartușele filtrante, doar dacă sunt neutilizate (nu au intrat in contact cu apa) și sigilate. Nu se acceptă returnarea sistemelor de filtrare și a accesoriilor utilizate (au intrat in contact cu apa) sau puse în funcțiune o perioada scurtă de timp. Nu se acceptă returnarea produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, sau care prezintă urme de uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau produselor cărora le lipsesc accesorii.